Skąd mam mieć pewność, że produkty zamówione z Frenchmarket mają dobrą jakość?

Nasze produkty zostały wyselekcjonowane z niezwykłą dbałością przez nasz zespół, prosto w Rungis Market. Kiedy składasz zamówienie, nasz zespół przygotowuje je w Rungis Market

Skąd mam wiedzieć, że płacę za właściwą wagę produktów?

Produkty sprzedawane na wagę (np. sery) lub na sztuki (owoce, warzywa, ryby, mięso)
mogą mieć nieco inną wagę niż zamówione.

Rekompensowane jest to w następujący sposób:

Jeśli produkty ważą więcej niż oferowaliśmy na stronie nie musisz nic dopłacać, natomiast
w przypadku gdy waga jest znacznie niższa od oczekiwanej zwracamy ci różnicę.

Mój ulubiony produkt nie jest sprzedawany na stronie?

Zachęcamy do wysłania do nas e-maila na adres: secretsduvin@gmail.com. Nasz zespół przeanalizuje twoją sugestię i dołoży wszelkich starań, aby spełnić Państwa oczekiwania.

Jak mogę zapłacić za swoje zakupy?

Opłaty dokonuje się przy składaniu zamówienia, poprzez płatność kartą płatniczą/kredytową.

Potrzebuje faktury, czy jest to możliwe?

Tak, jest to możliwe. W formularzu należy zaznaczyć, że potrzebna jest faktura i wpisać pełne dane potrzebne do wystawienia dokumentu.